fredag 30. mai 2008

Å følge Jesus

23 Så sa han til alle: «Om noen vil følge etter meg, må han fornekte seg selv og hver dag ta sitt kors opp og følge meg. 24 For den som vil berge sitt liv, skal miste det. Men den som mister sitt liv for min skyld, han skal berge det.

25
Hva gagner det et menneske om det vinner hele verden, men mister seg selv og går til grunne? 26 For den som skammer seg over meg og mine ord, ham skal også Menneskesønnen skamme seg over når han kommer i sin og sin Fars og de hellige englers herlighet. Lukas 9:23-26

Setter du Gud på førsteplass i livet ditt?
Hva betyr det egentlig å ta opp korset hver dag? Jesus ber oss i disse versene å fornekte selvsentrerte ambisjoner - daglig. Han lover oss frelse og evig liv til gjengjeld. Det holder altså ikke å pynte på fasaden, Jesus vil ha hele deg.

1 kommentar:

GeorginA sa...

Lagre forholdet ditt, og har dem blitt håpløst forelsket i deg igjen. Kast en kjærlighetsformulering for å gjenerobre hjertet deres - Prøv det, det er absolutt verdt det! Klienter i 95 land. Sikker online bestilling. I virksomhet siden 1980. Money Back Garanti.
Pengesprell - (whatsapp +2348155 425481
  Templeofanswer@hotmail.co.uk)